måndag 7 juni 2010

She´s a killer queen...

Igår när jag kollade in till det romantiska kampfiskkaret fick jag en chock... Den fina vita Crown tail hanen var död på botten, helt utan fenor. Jag som kollade kvällen före och då hade han inte ett bitmärke, bara honan hade lite spretig stjärtfena.
Sen morgonen efter är han helt söndersliten! Har aldrig varit med om nått liknande!


Slängde ilsket ner honan (som nu mera går under namnet Killer queen) i vanliga karet. Hon som brukar vara så lugn och snäll. BAH!
Helvetesjävlaskit!!!!

2 kommentarer:

  1. RIP... Åh, han som var så vacker!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker onekligen att den där "honan" mer ser ut som en hane som (för att vara en odlingsform) har ganska korta fenor. Tjusig i färgerna dock! Synd bara att den/de är så aggressiva... :-/

    Btw så är jag "PixelHermit" även på Zoopet. :-)

    SvaraRadera